Tuesday, February 17, 2015

Jom sertai Let's Masak! it's not that hard sayang!

Let's Masak! 

Dengar pun dah awesome kan? memang sangat awesome lah. sesuai sangat untuk kita yang suka google untuk cari resepi yang menarik! :)

Pernah dengar tak tentang Let's Masak? sebenarnya Let's Masak ni merupakan laman web yang mengumpul semua jenis resepi. Cakap je nak masak apa? nak makan apa? cari je kat Let's Masak dan tinggg!! keluarlah resepi yang diidamkan. hihi. kita dah buat dah. anda bila lagi? :p


kalau ada yang tanya Lets Masak yang mana ni? haa senang tengok ada logo ni. http://letsmasak.com/?id=1004 (click) untuk memudahkan carian anda. Setakat ni laman web ini lah yang menggunakan aplikasi paling mudah untuk berkongsi dan mencari resepi yang ada! 

Eh boleh berkongsi resepi ke? iye boleh! sekiranya korang ada resepi yang menarik, mudah dan memang suka untuk berkongsi korang boleh lah mendaftar dengan http://letsmasak.com/?id=1004! Untuk mendaftar boleh click link ini http://letsmasak.com/?id=1004 Selepas mendaftar korang boleh berkongsi resepi dan yang paling best setiap resepi yang korang share boleh dapat reward atau erti kata lain dapat ganjaran yang korang boleh tebus nanti. lagi banyak berkongsi lagi banyak ganjaran yang boleh ditebus! yeay! sambil membantu orang mencuba resepi kita sambil dapat reward. suka kan? haa jom daftar sama-sama. 

Ada yang tanya macam mana reward system http://letsmasak.com/?id=1004 ni? meh nak cerita kat korang. Reward system dia macam dalam gambar di bawah: 



Senangkan? setiap perkongsian korang tak kira la resepi ke, tip ke atau pun ajak kawan-kawan ke. Semua akan dapat point yang mana point tu boleh ditebus tau! so boleh simpan point banyak-banyak. hehe. kalau korang blur lagi lepas tu tanya tebus dalam bentuk wang tunai ke? iye kakak-kakak dan abang-abang, tebus dapat wang tunai ler. takkan nak dapat lauk pulak kan? hehe.

click sini untuk register! http://letsmasak.com/?id=1004

Sekarang Letsmasak dengan kerjasama hai blogger menganjurkan satu contest yang mana hadiahnya super awesomee! alahai bestnya kalau dapat 1st prize tu! senang je nak join contest ni tau! Boleh klik gambar dibawah ye.




Letih dah celoteh panjang. hehe. so nak tahu info lanjut boleh terussss ke http://letsmasak.com/?id=1004 tau! kita sudah! korang bila lagi?

Contest ini dianjurkan oleh LetsMasak.com dan disokong bersama kelab komuniti hai blogger! http://www.haiblogger.com

Selamat mencuba!






No comments:

Post a Comment